O pasiune imposibilă în această perioadă

Toată lumea care mă cunoaște știe că am o pasiune pentru haine și pantofi. Dar ce mă fac eu acum când cresc pe zi ce trece și știu prea bine că dacă îmi iau haine e posibil să le pot o dată și gata? Dar impulsul de a cumpăra este atât de mare încât nu știu cum să fac.

Mailul este plin de notificări de reduceri, pe facebook am o grămadă de prieteni virtuali care vând haine, ispita este la tot pasul...

Așadar cum să fac să sting pasiunea asta pentru hăinuțe până la anul când teoretic o să îmi revin după naștere. Sper să nu rămân cu kilogramele în plus căci, de când m-am lăsat de fumat și am pus pe mine muuuulte kilograme sunt puțin depresivă. Dacă mai adaug și ce o să iau în plus în timpul sarcinii o să ajung la nebuni. Deocamdată stau bine, am intrat în saptamana 20 și am +4 kg, suficiente însă cât să nu mai intru în multe rochii. 😒

Și de aici dorința de a lua altceva...

Așadar cum să fac să nu îmi iau hăinuțe noi?

Comments

Popular Posts