Ce facem cum mamele?

Abia aștept să vină pe lume micuța mea, să o simt, să o miros, să o strang în brațe! O...ce provocare va fi! Sunt convinsă că voi avea parte de suișuri și coborâșuri, că vor fi momente în care mă vor lăsa nervii (sper să nu răbufnesc de față cu ea), dar sunt convinsă că va fi MINUNAT!

Dar ce facem cu mamele (bunicile) care au trăit alte timpuri și nici nu par să vrea a se adapta schimbărilor. Pe lângă divergențe legate de hrănirea copiilor, mai ales datul dulciurilor. Când au auzit că vreau ca cel puțin până la 2 ani să nu îi dau bebelușei zahăr, amândouă s-au uitat la mine ca la urs. Ce poate face puțin zahăr? Cum să nu îi dai o ciociolată sau o prăjitură?! Simplu dacă nu știe cum e zahărul nu are de ce să ceară, zaharurile le va lua din fructe, iar prăjitori se pot face din ingrediente naturale, fără zahăr. Nu par să priceapă și asta mă scoate din minți, probabil că nu o să am încredere să le las singure cu fata. Și să vezi circ atunci!

Alt capitol la care am mari bătăi de cap este pisoiul care va îmbolnăvi domnule fata, sau pe noi. Lasă păr și au auzit ele de cazuri în care de la părul de pisică s-a ajuns la intervenții chirugicale. Nu-mi pasă ce au făcut alții, nu trăiesc cu frica să nu cumva să cadă drobul de sare. Fluffy e parte din viața noastră, suntem amândoi topiți după el și nici nu ne gândim să îl dăm. Cum ar veni asta iei un animal și după îl arunci că nu mai ai nevoie de el? Doamne când vine și se urcă pe pieptul meu și pune capul pe mine ca un copil mic mă topește. Și oricum nu o să fim nici primii nici ultimii părinți care își cresc copilul înconjurat de animale, urmează să ne luăm și un cățel :P

Am mai avut discuții legate de microbi, cred că dacă ar fi după bunici ar trebui să ținem fata într-o bulă de plastic să nu cumva să intre în contact cu ceva. Sigur o să avem discuții legate de faptul că nu o să o las nici la TV.

Am 5 luni jumătate de sarcină, deci până vine puștoaica pe lume mai e timp grămadă să mai găsim lucruri care nu sunt pe placul lor. Bine că soțul meu este de partea mea și sunt sigură că va fi un tată minunat. Împreună o să reușim să-i dăm de cap și creșterii copilului după principiile noastre.





Comments

Popular Posts