Nu știu altele cum sunt, dar eu...

când mă freacă cineva pe burtă "fac cu capul". Nu suport oamenii care cum văd o gravidă se apucă să o mângâie pe burtă fără ca măcar să întrebe. Culmea e că majoritatea celor care se reped la burta mea sunt femei, care au făcut copii. Oare nu își mai aduc aminte ce enervant era?

Una dintre ele este soacra mea, care a venit în vizită din Italia. Eu înțeleg că e pe culmile fericirii că o să fie bunică, dar totuși nu își dă seama că este un obicei agasant pentru o mamă?! Și mai e naspa că fiind o persoană mai dificilă și mama soțului mi-e mai greu să i-o tai. Bine naiba că am aflat că e agasant și pentru bebelușă mangâiatul burții și sper ca asta să mă scape. Știu că are cele mai bune intenții, dar chiar mă deranjează.

Așadar, dacă sunteți în situația mea și vreți să scăpați de mângâiatul burții să știți că atunci â
când este mângâiată burta, uterul se contractă, în încercarea de apărare a bebelușului și nu mai alimentează cum trebuie cu sânge fătul, asta înseamnă inclusiv că nu se mai oxigenează bine. Asta e este bine de știut inclusiv pentru mame, care au tendința de a-și mângâia burtica de drag.





 

Comments

Popular Posts